divendres, 28 de desembre del 2007

llet agre

La mala llet em fa molt riure, és l'emoció el nervi que fa que el sentir-lo em surti un riure, millor dir m'esclafeixi un riure i llavors tothom em mira i em diuen que no toco ni quarts ni hores...i tenen raó. i és que si no ric us juro que repartiria una de clatellots!!!! sobretot al coi de nanes que cobren les zones blaves de les ciutats, quina merda de feina!!! no entenc com una persona pot guanyar-se els diners així!! tothom projecta merda sobre la seva persona..això ha d'influenciar-te d'alguna manera i la menys dolents és la immunització (paraula que mig m'invento) i això també és molt dolent.. per NO ÉS POT SER IMMUNE ALS ALTRES SENSE SER MORT! si és que la seva feina consisteix en putejar -d'acord- tocar la pera, als conductors xerraires o encantadets que han posat el tiquet fins a les 17:48 i s'han presentat a buscar el cotxe a les 18:12.

recoi, recoi, recoi quina mala llet que has de rebre fotent aquest coi de feina de merda!